Hoe geloof help depressie

`N Aansienlike hoeveelheid navorsing dui op die voordele van geloof om die simptome van depressie te verminder. In `n studie, byvoorbeeld, navorsers by McLean Hospitaal in Belmont, Massachusetts, het bevind dat geloof in God is wat verband hou met `n beter uitkomste behandeling. Hulle volg 159 individue in die loop van `n jaar na die verhouding tussen die vlak van geloof in God, verwagtinge vir behandeling, en werklike behandeling uitkomste `n persoon se ondersoek. Individue met geen geloof - of net `n effense geloof - in God is twee keer meer geneig om nie te reageer op behandeling as mense met `n sterker oortuigings.

Van al my gesonde verstand gereedskap, my geloof is wat my lewe in ernstige depressiewe episodes gehou. Toe ek is oortuig dat niemand anders die intense lyding ek ervaar kan verstaan, ek klou aan my geloof in `n God wat my geskep vir `n rede, wat my pyn weet meer intiem as enige ander mens, en wat sal sien my deur na die ander kant.

Geloof Verskaf Hoop

Ek was net 11 jaar oud toe ek geleer het van krag geloof se vir iemand in die midde van `n diep depressie te versterk. In die jaar van skeiding my ouers se, my ma, wat verwoes is deur die verlies, gebid n noveen om Saint Thérèse van LisieuxSaint Thérèse van Lisieux. Op die vyfde dag van vyf agtereenvolgende dae van gebed - wanneer tradisie hou dat die persoon `n stort van rose sal ontvang - ons naaste mnr Miller, wat `n onberispelike tuin gehou, was snoei sy roosbome. Hy het ses dosyn blomme in pragtige skakerings om my suster vir my ma te verras. Ek sal nooit ooit die trane van hoop sy het gehuil toe, op die vyfde dag van haar noveen, het sy in `n kombuis wat lyk en ruik soos `n roostuin vergeet. Deur die voorbidding van St. Thérèse, het sy geweet haar gebed is beantwoord en God sou haar die vasberadenheid wat hulle nodig het deur haar depressie te kry.

Vir `n ongelowige, ek weet dit kan lam te afhanklik van sulke "tekens" van God verskyn - bygelowige pogings om sin te maak uit niks. Maar hierdie "tekens" het me voorsien geweldige troos tydens kritieke tye in my geestesgesondheid journey- hulle troos dat God met my. Hulle het selfs my lewe gered by tye, herinner my dat alhoewel ek God se liefde nie altyd kan voel, Hy is met my.

Geloof verander jou brein

Een van die redes dat geloof beskerm teen depressie kan wees dat godsdienstige praktyk eintlik verander die brein. Volgens navorsing wat deur Lisa Miller, professor van kliniese sielkunde aan die Columbia Universiteit se Onderwyskollege, is `n verdikking van die brein korteks wat verband hou met geestelike en godsdienstige aktiwiteite. Hierdie studie verbind die beskermende voordeel van spiritualiteit of godsdiens na vorige studies wat groot uitgestrekte kortikale uitdun in spesifieke streke van die brein van volwasse kinders van families geïdentifiseer teen `n hoë risiko vir ernstige depressie. In `n vorige studie deur Miller en haar span gepubliseer in September 2011 in Die American Journal of Psychiatry het `n 76 persent afname in ernstige depressie by volwassenes wat gesê het hulle hoog aangeskryf spiritualiteit of godsdienstigheid, en wie se ouers gely het van die siekte.

Geloof Ken sin in lyding

Video: Getuigenis: Verlossing van depressie



Alle godsdienstige tradisies, veral die Joodse en Christelike gelowe, bied baie van die voorbeelde van hoe `n paar baie slegte situasies (dink Job) is hulle wat gekoop in die einde, en al die lyding eintlik `n doel - `n groter goeds daaruit. Die Christelike storie is `n kragtige verskaffer van verlossing en hoop in Jesus se lewe, dood en opstanding. Pous Johannes Paulus II verduidelik in sy ensikliek op lyding, Salvifici Doloris, wat as gevolg van die Kruis, alle lyding het `n doel en is selfs `n roeping. Ek, vir een, vind geweldige troos in daardie konsep: dat my trane en angs het `n groter doel en gebruik kan word vir goedheid. Die Psalms is vol verse van inspirasie vir diegene wat vasgevang is in die hande depressie, dat hulle sê dat God is daar in ons proewe en sal ons dra deur die vallei van wanhoop.

Geloof Verskaf `n Support System

Volgens navorsing wat by die Universiteit van Colorado in Boulder, gereelde kerkgangers leef langer as mense wat nooit na eredienste. Een van die redes wat verband hou met die hoë ouderdom is die sosiale ondersteuning gekry deur `n kerk gemeenskap. Een konsekwent sleutel tot geluk is weef n netwerk van ondersteuning vir jouself: Ons moet almal `n vangnet. As jy kerk toe gaan gereeld - en veral as jy betrokke raak in jou gemeente of kerk gemeenskap - wat sosiale ondersteuning word verskaf. Ook, gereelde kerkgangers is meer geneig om ondersteuning te gee aan ander, en hierdie daad van vrygewigheid, of enige altruïstiese aktiwiteit, regtig, bevorder beter gesondheid.

Geloof Verskaf Heroes en Inspirasie

Video: Ik wou dat ik dit 30 jaar eerder had ontdekt! Wow, mijn leven is zo veranderd!

Ons het `n beter opgevolg deur die donker nag wanneer ons weet mense het dieselfde stappe voor ons geloop en aangekom by die lig. Verskillende geloofstradisies bied ons baie helde wat ons kan draai om vir inspirasie. Soos my ma, het ek altyd in stand gehou `n sterk toewyding aan St. Thérèse van Lisieux, my beskermheilige. In my diepste depressie, sou ek haar lees Verhaal van `n Soul oor en oor weer, probeer om haar getrouheid en min maniere te boots ten spyte van haar wanhoop aan die einde van haar lewe. So baie van die heiliges het diepgaande angs en depressie, wat is die rede waarom hulle kan wees nuttig gidse aan enigiemand met innerlike pyn geken het nie.

aansluit Projek Beyond Blou, die nuwe depressie gemeenskap.

Deel op sosiale netwerke:

Verwante
Hoe geloof help mense met bipolêre versteuringHoe geloof help mense met bipolêre versteuring
Waarom laat God borskanker?Waarom laat God borskanker?
Die einde van die wêreld - regtig?Die einde van die wêreld - regtig?
Baie mense dink kanker versprei deur die lugBaie mense dink kanker versprei deur die lug
My truuk vir nie bekommerd te wees oor kanker herhalingMy truuk vir nie bekommerd te wees oor kanker herhaling
Stres en borskankerStres en borskanker
Die krag van hoop om borskanker te vegDie krag van hoop om borskanker te veg
Het God gee jy borskanker?Het God gee jy borskanker?
Godsdienstige en aansienlike vroue kan geniet `n beter gesondheidGodsdienstige en aansienlike vroue kan geniet `n beter gesondheid
Oortuiging dat die maan invloede opname in die hospitaal is gekheid, navorser sêOortuiging dat die maan invloede opname in die hospitaal is gekheid, navorser sê
» » Hoe geloof help depressie